Hej å hå

Igår kväll när jag precis somnat så blev jag väckt av den lilla hulliganen i magen. Hur kommer det egentligen bli när "den" kommer ut. Kommer jag nånsin få sova mer? Ca 20 min efter att jag somnat, igen, så tändes lyset i rummet och jag hörde ett glatt "Hej mamma". Kl 01.13 på natten...."va vill duuu..." frågade jag. "Macka, å mölk" Såklart. Hur kunde jag inte förstå det!?! Hon fick ingen macka och mjölk. Jag förklarade att det var natt och att man skulle sova. Hon gick in i sitt rum och låg där och pladdrade och sjöng en lång stund. Hon läste bok. Sen blev hon tyst en stund och jag somnade genast. Då tändes lyset igen "Hej mamma". Hon tände alla lampor på hela övervåningen. Gjorde lite akrobatiska konster i min säng. Hon var hur pigg som helst. Kl 05.30 somnade hon igen.Va härligt det är med ungar! Verkligen.

Nu börjar vardagsproblemen komma. Så som att man inte kan klämma sig förbi bakom en stol för att magen står ut. Eller som att det inte spelar nån roll hur stor Bh jag köper så är den ändå för liten.Att sova på rygg är en omöjlighet eftersom lungorna blir typ punkterade. Och värst just nu....Hur ska man kunna raka sig när man inte seeer nåt?!?!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0