Ganska seg helg

På lördagen bestämde jag mig för att följa med Tuva och Fredrik på lördagsfikat på Waynes. Freddes mamma, pappa och morfar mfl. brukar alltid fika på Waynes kl 11 varje lör. Det är nu för tiden på det nya Waynes. Vilket var passande för oss eftersom Fredrik kunde släppa av mig och Tuva typ utanför dörren så jag skulle slippa gå så långt. Vi fikade lite och sen så gick vi ner på Lindex och handlade lite kläder till Tuva och sen direkt till bilden på Flanör. Den lilla biten var förödande för mig, jag hade precis hur ont som helst efter det. Det känns ju fruktansvärt löjligt. Sen kom Adde och Madde och kollade på nån tråkig fotboll och hockey. Och så blev vi bjudna på 3 rätters hos svärisarna. Vi upptäckte på eftermiddagen att Tuva hade feber. Usch va det kan göra ont i en mammas hjärta. Fast hon inte ens var hängig =)

Imorse var det städdag på gården. Det brukar alltid jaga fram "göm dig" känslan i mig. Jag tror jag har fått det från min mamma. Tror att hon aldrig heller har velat vara med på sånna grejer. Fredde har varit med varje gång, till och med när han varit dödbakis. Själv åt jag av korven som serverades förra gången. Men den här gången hade jag ju världens bästa anledning. Skööönt. Tuva var inte lika glad dock för hon ville också kratta. Men hon fick vara inne. Febern är bättre men inte helt borta.

Tuva blev så himla rädd för alla spöken som plingade på igår. Och så tittade hon på en Scooby Doo film idag och då var det ju en massa spöken där. Hon blir så himla rädd men tycker ändå att det är sååå spännande. Haha. Så nu har Fredde och jag sett Scooby Doo hela kvällen *kräks* Tyvärr blir det väl mer imorn eftersom hon lär vara hemma från dagis.

Idag har jag mått riktigt bra och inte haft så himla ont.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0