Twilight!

Äntligen tog jag mig för att se den! Och jag ÄLSKADE den! Jag gillar ju vampyrer sen tidigare. Har ni sett serien Moonlight? Gör´t! Jag tycker att filmen var helt perfekt! Kärlek vid första ögonkastet. En supersnygg kille som är supersnabb och superstark och som dessutom ser till att rädda en ur all oreda som man ställer till. Det skulle jag verkligen behöva!Nog för att jag inte skulle klara av en kille som jag inte får bestämma över i nån lång stund. Men som fantasi fungerar det utmärkt! HAn kunde ju dessutom läsa andras tankar! Praktiskt.  Ahhhh..... ♥ Och vilken tur att det ska komma en till film! Jag hatar när en bra film tar slut när man bara vill se mer. Lika med böcker också. Kanske man ska ta och läsa böckerna. Jag har varit i en lässvacka ett längre tag nu så det kanske vore bra att starta med en serie där man kan se snyggingen framför sig när man läser. Då blir det ju alltid bättre! Jag såg filmen med ruggigt dålig kvalité så jag kan faktiskt tänka mig att se om den ganska snart med bättre kvalle. Ännu en film som får fem av fem biiiin!


Nu har jag fått mersmak på bra filmer så nu vill jag bara se en till bra film! Risken är att det kan vara svårt att hitta nån som inte gör mig besviken. Så det kanske är dags för en Notebook kväll helt enkelt!The epic love story!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0