Svengelska är härligt!

Freddes mamma och pappa var på kryssning i medelhavet när en i besättningen frågade Laban(Freddes pappa) "Do you like your journey?" Laban svarade "No, I´m from Sweden"
Någon dag senare frågar en annan ur besättningen "How do you like the hospitality on the boat?" Han svarade "No, I´m not sick" Hahaha

Hörde av Anso som jag jobbar med att en som hon jobbade med på Björn Axen i Stockholm skulle ha en diplomatfru som kund. Hon var jättenervös och skulle fråga henne om hon ville lägga håret eller föna det. Och frågade "Would you like to get layed or do you want a blowjob?"

En av  mina kunder skulle berätta för sin dotter vart jag jobbar nu och hade sagt att jag jpbbar på "hårhouse", prova att säga det.....whorehouse!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0