Livet som smugglare

Då hamnar man snart i fängelset då, igen. Imorn bär det av till Ålandsbåten där vi ska inhandla 9 liter sprit och så många ölplattor det bara går. Och tvålimpor cigg. Håll tummarna för att dom inte håller på å fjantar med sina klippkuponger för då är det kört! Annars har vi planerat allt i minsta detalj. Bilen på båten så man bara kan åka ner och dumpa av efter hand. Och barnet som täckmäntel, för att visa att vi är hederliga människor. Sen blir det 30 års fest i Juni så det står härliga till! Storebror Niklas ska vara placerad bakom bardisken hela kvällen och han kommer få det hett om öronen. Dom flesta på festen är riktigt törstiga och tål oerhört mycket, inte som mig då. Själv kommer jag förmodligen att dricka minst men bli fullast och äckligast. Då är allt precis som vanligt! Aja, önska mig lycka till! Nästa gång kanske jag skriver inifrån anstalten!
 

Kommentarer
Madde

Ja du är inte dyr att ha med på fest inte, men dessto roligare istället!! Kram på da!!!

2009-05-18 23:31:38
Madde

Ja du är inte dyr att ha med på fest inte, men dessto roligare istället!! Kram på da!!!

2009-05-18 23:31:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0