Rastlös!

Jag sitter här och känner hur det riktigt pirrar i hela kroppen av rastlöshet. Både igår och idag har jag vaknat och varit helt utmattad. Har kännts som om jag skulle kunna sova i flera dygn. Har i stort sett slappat hela helgen men ändå varit trött. Och så nu....hur rastlös som helst. Det kanske är för att den här otursveckan är över snart. Skönt! Nu kan det bara blir bättre.

Igår slog Fredde i tån och det verkar so han har brutit den. Den blir större och större för varje timme som går. Och blåare och rödare. Jag har världens fotfobi!! Hatar fötter!! Och Freddes fötter är absolut inget undantag, snarare tvärtom. Han har typ som äckligaste fötterna jag vet. Och nu med den där tån blir inte synen vackrare. Höll på att kräkas n är ha tvingade mig att ta kort på foten....Blääää!!! Jag skulle nästan hellre ha stumpar i slutet av mina ben än fötter. Men hade jag så där äckliga fötter så kan ni ta bort nästan, för då skulle jag nog hellre kallas för "stumpen". Själv sover jag alltid med strumpor och tvingade även Fredrik att göra det första åren vi var tillsammans. Hellre det än att helt plötsligt göra ett fot mot fot möte under täcket. Hugah va läskigt. Nu har jag lärt mig att hålla mina strumpklädda fötter borta från hans täcke. Jag vet! Det kan inte vara särskillt lätt att vara tillsammans med mig, jag själv skulle aldrig vilja vara det!

Har ni varit och röstat idag? Det har jag! Känner mig ganska vuxen faktiskt!

Mer 30års blommor
Han fick 17 öl från 17 olika länder

Jag funderar på att ta upp läsningen igen. Var så himla länge sen jag läste nu. Jag som brukade läsa så mycket. Känner mig så sugen på att läsa twilight böckerna på engelska. Det är bara det att jag håller på med en serie som jag har ca 10 böcker kvar på. Men när man väl börjar tar det ju slut fort. Sagan om drakens återkomst läser jag nu. Rekommenderas!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0