Negativt besked

Jaha då ringde dom idag då. Och som jag kännt på mig sen hon ringde och ville ha referens så fick jag ett stort NEJ! Jag trodde noga tt jag skulle bli väldigt ledsen men jag blev tokförbannad istället! Jag tycker att dom har gjort bort sig! Jag vet att jag skulle ha gjort det där jobbet bättre än vem som helst. Men det är deras förlust. Hade ju varit hemma igår och förberett mig mentalt på det så det kanske var därför jag inte blev ledsen. Men riktigt tråkigt var det!

Nu är det dags för den daglifa brottningsmatchen. Tandborstningen! Igår blödde hon i hela munnen efter våran match. Det är ju hemskt. Men vad ska man göra då?!?! Snälla nån hjälp oss med detta problem! Och dessutom så har vi bokat tid hos tandläkaren för henne i början av Juli. Imorn bär det av till barnkliniken på sjukhuset med henne. Nu ska det äntligen bli utredning om hurvida det finns nån orsak till hennes sena språkutveckling. Sen på fredag morgon ska vi får träffa talpedagogen som hon träffat några veckor på dagis nu. Och om två veckor ska vi få komma till Logopedmottagningen. Så nu händer och fötter det äntligen grejer!! Idag har hon sprungit Solhjulsloppet på dagis. Hon sprang längre än väntat och hade god kondition och hennes föräldrar var förståss stolta som få!


Kommentarer
Louise

så söt hon är tuva!

Kanske det skulle hjälpa om hon fick komma till nån tandhygienist som visade o sa till henne att det är jätte viktigt o borsta tänderna? Eller har ni provat d redan.. Kanske går lättare då tänkte jag när nån annan än familjen säger till.

Hoppas det går bra med logoped o allt det där.

2009-06-04 11:27:55
URL: http://lollo83.blogg.se/
therese

Vi ar ju snart en tid hos en tandhygenist. Så vi får hoppas att det kanske kan hjälpa. Hon gapade då så stor så hos doktorn idag.

2009-06-04 21:56:10
URL: http://theresejanssons.blogg.se/
Linnéa

Lilltuva vad söt hon är!! Och duktig som springer lopp och håller på, förstår att ni var stolta som få! :) Jag blir också stolt!

2009-06-06 19:06:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0