Grattis hjärtat 3 år!


Idag fyller min finaste 3 år då. Härligt. Va fort tiden går. Känns som jag var gravid igår. Och så skyller jag fortfarande min vikt på att " jag har ju nyss fått barn". Kan nog inte göra det så länge till. Får nog ta å göra nånting åt det helt enkelt. Morgonen började med paket öppning. Min dotter har aldrig varit särskillt intresserad av paket så dom 3 hon fick, fick jag öppna åt henne. Jag är dessutom helt emot att man ger barn för mycket grejer så det här var första året som tuva ens får nånting av oss. Förra året gjorde jag om hennes rum som en present till henne. Men i år fick hon några små saker. Ett par solglasögon, tre böcker, en såpbubbelgrej, och så hade hon fått pippi trosor och en pippi baddräkt tidigare. Sen ska vi ha kalas för familjen på lör och kompisarna på sön. Och då kommer hon få grejer så det räcker!
Sen åkte vi till Gräsbäcken och tog oss några dopp i åsbergssjön. Min kusin Daniel följde med ut också. Det va väldigt mysigt! Imorn är det tänkt att Tuva och jag ska åka ut till Mickans stuga och umgås med henne. Vi hoppas på sol och värme så vi kan bada också. Mickan, gumman, sitter bara och väntar på nedkomsten av bebisen. Och nu börjar det närma sig. iiihhhh va spännande! Ska bli då otroligt roligt att det äntligen är en av mina närmaste vänner som ska få barn! Kul kul.



Kommentarer
Sofie

Grattis grattis grattis, världens sötaste busunge!! ;) Pussar å kramar!!

2009-06-30 22:10:01
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com
Louise

oj vad hon växt på 3 år :) Det är på ungarna man ser att tiden går.. själv ser man likadan ut som för tre år sen (tycker man). Lite mer rynkor o några fler kilo fett bara ;-)

2009-07-01 19:41:49
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0