30 år gammal!

GRATTIS älskade gamla 30 åring till sambo! Idag har jag varit ledig och suttit och väntat på samtal om jobbet. Men nej....inget alls. Sjävklart kommer dom väl ringa imorgon när jag står och har hela händerna full med färg. Och om jag får ett negativt besked, hur roligt är det då att stå där och hålla skenet uppe för kunden. Inte så värst kan jag säga. Så himla typiskt att dom inte kunde ringa idag!
Fredde vaknade vi 15. Då berättade jag för honom om min present till honom. En London resa där vi ska gå på en arsenal match. Jag är inge alls intresserad av fotboll. Förstår inte ens reglerna. Men han är fotbollsgalen så han blev riktigt glad. Jag var helt säker på att hans reaktion skulle vara...."hur mycket kostade det då?!?!" Men det har han faktiskt inte frågat. Däremot så har han kastat lite tråkiga kommentarer runt sig om hur fattiga vi kommer vara i sommar. Men jag känner min Fredrik jag, och han blev superglad! Även om han är dålig på att visa det. Blomstebud kom det också, jättefina! Och så har han fått en massa samtal och sms. Trevligt trevligt!

Vi har varit och köpt ett partytält till Freddes 30års fest idag, på Jula. Tuva har in te direkt varit på kalashumör. Det måste ha blivit nå tok på dagis så att hon inte hade vilat. Hon har varit så tjurig! Hon har gnällt och grinat precis HELA tiden sen vi hämtade henne på dagis. Ett tag kändes den som öronen skulle börja blöda av allt gnäll. Stackars Fredde, men inte ens när man har barn kan man tyvärr  planera sånt.Vi lämnade iaf henne hos mamma och så gick vi till kungshallen och käkade lite. Vi hade inte tid med nånting mer avancerat eftersom Tuvisen var på väg att somna. Men det blev mysigt iaf!

Nu stundas det kalas för familj och släkt. På fredag smäller det! Och vi har inte alls nån ordning än. Med lite tur kanske vi kan få igång vattnet innan fredag. Men i den takten som allting går så är det allt ifrån säkert. Men förhoppningsvis så är det bara tapeterna som inte hinner upp till helgen efter. Då kommer det bli kaos ändå med 25 pers här på 30 års fest. Men det ska bli superkul. Vi hoppas ju fortfarande på att vi ska ha en sak till att fira...

Kommentarer
Ida Pida

Tja!

Hälsa grattis i efterskott till gammel gubben!



Så om 2 dagar är det stort partaj? Hoppas att det blir kanoners & med rinnande vatten :P



Fan när får du veta om jobbet då?



PUSS

2009-06-03 09:44:03
Sofie

Hälsa stort GRATTIS till Fredde!! =) Snart kommer de höra av sig med ett positivt besked ;) Det vet jag!! Puss puss!!

2009-06-03 10:14:58
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com
Louise

runstensvägen var adressen :) Vi ska kika på den idag.

God maten såg ut! 30 år ojoj.. snart är vi där också =D

2009-06-03 11:30:25
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0