Heat


Jag vill asolut inte klaga på den här underbara värmen som vi har. Tyvärr så säger dom att den inte ska hålla i sig och det tycker jag verkar otroligt sorgligt. Jag tycker nästan aldrig att det är för varmt. Förutom om man ligger stilla i solen och steker och det inte finns nåt badvatten i närheten. Men idag.....30grader ute i skuggan och 30 grader inne på salongen. Det va helt otroligt jobbigt. Jag har sån huvudvärk så det känns som huvudet ska sprängas. Jag har nog druckit tio liter bubbelvatten så nu kommer det nog bli fart på magen, och för att inte tala om hur många gånger jag har kissat idag. Nä varmt får det gärna fortsätta vara men jag vill ha semester!!
Idag var en av de få dagar som jag har kännt att jag blir låst av att ha barn. Tuva somnade vid sex så vi kunde inte åka och ta ett kvällsdopp, vilket jag hade längtat efter hela dagen. Men imorn har fredde lovat mig att han ska få henne att sova middag en stund så att hon orkar med ett kvällsdopp. Hoppas bara inte att det där dåliga vädret som alla säger ska komma, kommer imorn. Nu ska jag gå och ta en iskall duch och svalka av mig.....Puh va klibbigt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0