Welcome to Pandrora

Pandora. Vilken planet. Där skulle man bo. Avatar var en fantastisk film! Jag ÄLSKADE den! The Na´vi:s är hur exotiska och häftiga som helst. Stora, vackra blå varelser som har en djup connection med moder jord. Och alla de andra fantastiska varelser som kommit ur James Camerons huvud sen då....aaahhh. Njutning i 2 h och 40 min. Det spelar ingen roll hur kissnödig jag blev så skulle jag aldrig ha lämnat biosalongen som så många andra gjorde. Se den! Klart bästa filmen jag sett på många år!

Jag är officiellt en pensionär nu iaf. Igår fick mamma lära mig att lägga upp maskor på stickor och idag har jag varit och köpt garn. Nu ska jag sticka mig en halsduk. Handarbete is the shit. Garnet är ju mysigt nu iaf, får se om det känns lika mysigt när jag är klar =) Man måste ju börja nånstans. Innan ni vet ordet av det så stickar jag bebiskläder efter värsta mönstret. Vänta ni bara så ska ni få se


Kommentarer
idooooo

Ja den var faktiskt riktigt, riktigt, riktigt bra! Mycket positivt överraskad :D Men det är ju det trevliga med att vara pessimist, man får alltid rätt eller blir positivt överraskad!

Mmm, Bertils julgodis vill jag smaka! Vad gör du imorrn? Du kan väl slå en signal om du har tid att ta emot ett litet besök :))

2009-12-21 11:25:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0