Jul...?

Hjälp. Idag insåg jag att det är ju för 17 gubbar jul nu.Jag försöker få in lite träffar med kompisar och sånna saker och inser att nästa vecka nu är luciaveckan och sen smäller det. Den här veckan har ju börjat nu vilket betyder att när jag blinkat färdigt så är den slut. Tur att jag inte har några MÅSTEN som ska hinnas innan kul för det fattar jag inte hur jag skulle hinna. Nästa vecka ska Tuva lussa på dagis på måndagen. Urmysigt.På tis ska Ingela komma och baka pepparkakor med Tuva. Och sen är det ju typ helg och då är det helt plötsligt julveckan. Ojojoj. Vet inte om jag törs somna inatt, då kanske jag ligger på förlossningen det nästa jag vet....

Idag var det Tuvas första dag på dagis sen sjukperioden. Oj va trött hon var när hon kom hem. Totaldäckade i soffan =)
 
Idag har jag gjort nåt som kändes HELT fel. Jag har köpt en overall till bebisen...NU...?!?! REDAN?!?! Ja men det var bara för att alla säger att dom tar slut och att det sen inte finns några att välja på. Och mycket riktigt. Det fanns 2 olika att välja på....hhhmmm...Och mössorna var det kört med. Då var man tvungen att välja en rosa eller blå. Och eftersom jag inte vill komma till BB förväntandes en tjej om det nu skulle komma en kille så vill jag gärna ha en neutral mössa. Ska rota lite i Tuvas gamla grejer. Kanske finns lite smått och gorr där.

Ska jag verkligen ha en sån där liten snart....What!?!?


Kommentarer
Stina

Mira har en lika dan,jätte mysig!

2009-12-08 21:53:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0