BSB

JUST nu sitter Ingela och Linda och sjunger, skrattar och njuter på Backstreet Boys konsert. Jag borde ha varit där. Istället sitter jag ute i buschen där internet är så dåligt att det är tredje försöket att skriva det här inlägget. Internet jävel kastar ut mig hela tiden. *suck* Tuva var feberfri för 3 timmar sen men har nu 38.0. Stackars liten. När ska hon bli frisk?Det måste verkligen vara en dunderinfektion det här.

Idag kliver jag in i graviditetsvecka 28. I mars 2010, när jag ska få min bebis, är det 30 år sen min bror föddes och dog. Han föddes den 25e mars 1980, 990gram lätt. Mamma hade över 40 graders feber pga en kraftig infektion som hon fått utav ett hål på fosterhinnan. Hon hade flertalet ggr påpekat att det sipprade vatten men ingen lyssande. Skräll...NEJ! Mammas och pappas första barn. Det måste ha varit obeskrivligt svårt! Som tur är så föddes Niklas 13 månader senare. Bra rehab för deras unga föräldrahjärtan.
Min kusin Daniel föddes även han i v 28. 1590 g tung i stället. Och han klarade sig fint. Undrar hur stor min bebis är nu...I dagens läge ska det inte vara några problem att klara ett barn som föds i den här veckan. Men man vill ju inte direkt prova! Men som hon sparkar så är hon nog en kämpe =) Min lilla vilde 

Idol nu. 3 kvar. Jag tycker att Erik är given en plats i finalen men sen kan jag inte välja: Jag bara kan inte. Jag tycker egentligen om alla tre lika mycket. Jag gillar nästan Tove och Kalle mer, på charmen. Kalle har utvecklats mest och förtjänar därför en plats tycker jag. Dessutom är han stencool och har en fantastiskt röst och jag gillar honom. Han är så otippad på nåt vis. Tove har varit charmerande från starten. Hon har varit duktig hela tiden och hon är en riktig entertainer(eller hur det nu stavas, shit the same) Hon är riktigt härlig. Erik har jag egentligen inte gillat särskillt mycket nån gång men han är ju helt enkelt grym. Jag har växt in i att gilla honom. Hur ska det bli....Jag blir ledsen vilken som än får åka.

Kommentarer
linda

vi hade roligt, men det var faktiskt absolut inte samma sak utan dig! tänkte på dig och saknade dig där. kram

2009-12-06 16:49:06
URL: http://linda-bloggar.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0