...

...

Kommentarer
Anonym

Hujedamig vilket fläng för dig, bara du trivs så vet du att jag kommer till dig för att bli friserad. Tyvärr ganska sällan, men ändå gärna!



Jag tycker du har en urgo kista som visst växt sig större, bara sedan vi sågs sist har det ju hänt massor! Själv har jag skjutit upp dagens middagslagande för att det kändes för trist att laga mat själv men snart måste jag bestämma mig. Stinas kyckling med ris eller amerikansk bananpannkaka med sirap och glass?



Hur som helst får vi ses snart, jag och alla nyktra barnafödare! Lagom till min födelsedag och allt :(

2009-08-12 22:07:04
Linnéa

Mitt namn försvann visst från mitt inlägg, men puss och godnatt!

2009-08-12 22:08:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0