Läget förändrades

Skulle åka och mysa med lilla Mira idag men istället hann Fredrik blir sjuk och febrig innan jag hann iväg. Så då kunde jag ju inte gosa. En trevlig liten kortvisit blev det med en liten pratstund med Stina och en liten titt på gullungen. Får ta myset när vi kommer hem från resan. Jag hann bara hem innan jag kände mig relativt deckad själv. Tänkte envist att jag absolut inte var dålig men efter några timmars plågande dopade jag mig med alvedon. Och halleluja va härligt det var. Värken i kroppen och knoppen var som bortblåst. Luddet i huvudet bara försvann, och svetten började rinna. Hugah. Det blir tidig säng och mycket sova så man orkar jobba i morgon. Och så vi hinner pigga på oss till resan förståss!!

Vi var och bowlade med Adde och Madde idag. Tuvas första gång som hon fick vara med. Annars brukar hon bara titta. Räckena på sidorna fälldes upp när det var hennes tur och hon kastade iväg sitt 6kilos klot som rullade så sakta att det var ett under att det inte stannade. Hon blev lika lycklig varje gång det kom fram. Men hon tröttnade ganska fort så hon var bara med en serie. Min andra serie gick bra. 136poäng. Inte fy skam.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0