Graviditetsvecka 12


Inne i vecka 12 och har redan gått upp nästan 6kg. Det här kan aldrig sluta bra. Mitt största problem just nu är att jag känner mig så otroligt tjock och tycker att det syns hur bra som helst att jag är gravid, Men alla verkar tycka att jag har sett ut så här hela tiden....nä men det tar inte alls på självförtroendet. Både Freddes mamma och Helena har sagt häromdagen att dom inte alls ser nånting. *suck* Och idag har jag varit hos Stina och hon sa ingenting. Jag vet att folk inte vill fråga iaf att man nu inte är gravid. Men allvarligt....så här tjock har jag väl ändå inte varit?!?Eller?!?! Hemska tanke!

Hälsade på Stinas Mira. Världens sötaste!!Jag har fått mata 2 ggr och jag bara ÄLKSAR det!! *smack*


Kommentarer
Helena

Om alla tycker att det inte märks något, varför är då bara Anneli och jag namngivna? Är det liksom kutym att svärmor och styvmor ALLTID är elaka? Eller vad menas? Alla barn är välkomna! Det är väl det som räknas Therese och det vet du att jag tycker. Älskar Tuva som mitt eget barnbarn och det är ju det viktigaste. Hur relationen skall bli är det du som styr.

2009-08-13 00:58:20
Therese

Det var inte menat som någonting dumt mot dig och Anneli och jag ber om ursäkt om du tog illa upp. Ibland nät man känner sig tjock och äcklig kan man kanske säga saker på fel sätt. Jag vet precis hur mycket du tycker om Tuva och det är jag jätteglad för! Och jag tycker att vi harfått en jättebra relation som jag hoppas håller i sig!

2009-08-13 11:35:23
Helena

Klart att det håller i sig! Kram

2009-08-14 10:40:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0