Tandfén

Jag gjorde´t! Jag lyckades att borsta tänderna på Tuva alldeles själv. Utan brottning eller bett. Det gäller att vara listig. Hon är inne i "kan själv" perioden. Som förmodligen alla snart 3 åringar är. Så jag helt enkelt frågade om jag inte fick visa hur man gjorde så fick hon hålla i tandborsten samtidigt. VÄLDIGT roligt tyckte hon. Snacka om lättroad! Får se hur många dagar hon går på det. Förmodligen ingen mer....jag som äntligen fick hennes tänder rena på riktigt!

Min älskade lilla unge är inte alltid så gullig som alla andra tycks tro att hon är jämt och ständigt. Hon har lärt sig ett nytt hyss ska ni veta.....Rätt var det är så är hon bara borta! Hon har lärt sig att låa upp dörren. Kuuuuuuul! Och så smiter hon. Till lekparken i strumplästen. Jätte trevligt idag när det småregnade lite. Jag hade planerat en riktigt stor städning idag men eftersom hon var puts veck rätt var det var så fick jag ändra på det. Fredde skulle jobba natt så han låg och sov och även om jag hade lust att rycka upp honom så kände jag att det kanske inte var så schysst. Så medans jag fick titta när Tuva åkte rutchkana 500 ggr och gungade i 2 timmar så fick huset förfalla ännu mer. Jaja jag ska inte direkt låtsas att städning är min favorit syssla heller. Jag är nog lika duktig som Tuva på att  dra fram grejer.

Igår började jag att kika på avsnitten av Desperate Housewives som jag låtit bli ett helt hav utav. Men när jag såg reklam på kanal 5 så insåg jag att jag faktiskt låg efter dom med avsnitten. Det lär väl typ inte ha hänt tidigare i det här livet! Så då va det ju bäst att sätta fart. Och självfallt som den gamla missbrukare man är så var man ju fast direkt. Så när Tuva tittade på Mamma Mu imorse drog jag på ett till asvnitt. Dvs, tills jag upptäckte att hon hade försvunnit.
Tänk va trevligt det kan vara att titta på andra människors intriger. Och dom har inte direkt några utav av den varan kan man säga. Haha. Jag saknar en grej i serien just nu. Det finns inte en enda härlig kille att spana in medans Eva Longolita är hur het som helst. Men jag är löjligt förtjust i hur mycket skit det händer på den där gatan så det funkar faktiskt iaf! Tjejerna är ju otroligt dominanta i serien, kan kanske vara en utav anledningarna til att jag gillar det så mycket =)


Favorit serier!

1. Greek
2. Greys Anatomy
3. Heroes
4. Gossip Girl
5. Prison Break
6. House
7.One tree hill
8. Moonlight
9. Veronica Mars
10.Entourage

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0