Självförtroendet är tillbaks!

Jajamänsan. Det är inte ofta jag är ur balans på den fronten. Men igår kväll kände jag mig ruggigt nere. Fast jag själv hade sagt upp mig och blivit erbjuden ett jobb på en endaste gång. Det är ju bara det att jag nöjer mig ju såklart inte med vad som helst. Jag hade inte försökt få nåt annat jobb än det där och kände mig ändå ganska nöjd med att ha blivit erbjuden ett som jag inte hade sökt. Men idag på dan så skulle Nina följa med mig ner dit och skriva på papper. Jag hade grym ångest.....*bläää* Nina blev en timme sen på banken och som en skänk från ovan så blev jag erbjuden tre nya jobb under den tiden! Självförtroende kick....JAVISST! Så nu känns det som jag skulle kunna gå en match mot djävulen själv!



Som gammal scout så är jag "alltid redo"! Försök slå ner mig och jag slår tillbaka!

SOV GOTT!

Kommentarer
Louise

oj det va inte illa o bli erbjuden så mkt jobb på kort tid :) Det är väl jätte bra o marknadsföra sig så där, varför inte liksom?

Sen kanske nån annons i typ nöjesmix eller liknande lite senare? =D

Och såklart skriva här på bloggen också så vi vet ;)

2009-04-16 09:11:21
URL: http://lollo83.blogg.se/
therese

Jag tänkte faktiskt annonsera nöjesmix, det är faktiskt inte så dyrt heller! =)

2009-04-16 15:35:46
Niklas

ja men nöjesmix var väl en bra ide :) du får ju mej att låta som en negativ person, jag som e så positiv. tänkte mej juh mer nåt proffsigare för en proffsig frisörtjej :)

2009-04-17 00:02:17
Petra

Jag lovar iaf att jag ska sprida ut vart du finns nu! :) Ses om ett tag.

2009-04-17 11:16:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0