pensionerad gammal ovän!

Jaha, då gav han upp nu då. Inte helt oväntat. Alla som brukar försöka ringa till mig kanske anar att det är den äckliga gammla mobilen jag pratar om! Den har krånglat i minst ett halvår nu. Jag har kunnat prata några meningar och sen har den tyckt att jag har dålig täckning....då blir det tomt i luren. Och nu i lördags så lade den av helt och hållet. Som att det inte ens finns nån högtalare kvar i den. Signalerna går fram men det är lixom tomt. Det går dock att skicka sms....den gamla skithögen skulle ha blvit avlivad för länge sen! Istället har jag skaffat mig en ny älskare idag my love mr Iphone! Härlig kille d ska ni veta!

Det gick sådär med stugan idag. Fredde skulle ringa mäklaren och boka en tid för visning. Men NÄ! Hans förrklaring till varför: "Jag vågade inte" Hmmmm........kan man verkligen inte våga sånt när man fyller 30 år om nån månad! Helt sanslöst! Jag har skickat in en intresseanmälan via internet idag istället....vissa jobbade ju medan mäklaren fortfarande jobbade.


Att bero på jobba...det va så underbart roligt på jobbet idag då det va 2 kunder som ringde till salongen och ville gå till mig. 2 st som jag inte har skickat ut kort till. Dom måste ha hört från annat håll vart jag fanns. Och hur skönt känns inte det...kanske det löser sig ändå! Det va föressten fler som ringde och bokade,sånna som jag hade skickat kort till och dom är inte ett dugg mindre uppskattade förståss! Det är bara det att jag är så otroligt rädd för att jag ska stå där med tasken i brevlådan!

Köpte kort på Friskis och svettis idag. Så nu ska det friskas och svettas så det står härliga till. Och för en gångs skull så är det inte pga vikten som jag sätter igång. Den här gången är det för att förhindra att jag blir sjukskriven igen! Det va så fruktansvärt hemska att ha så där ont i nacken/axeln/ryggen. Man använder faktiskt den delen av kroppen till allt. Så bara att exisstera var vidrigt! Men nu som sagt ska det förebyggas. Det var bara det att jag tänkte smart och körde den delen av kroppen på det absolut lättaste vikterna man kunde. Även fast det kändes som att det inte tog ett skit. Men det visade sig att jag gjorde helt rätt val iaf. Känner av det "onda" partiet varje gång jag rör mig nu. Så det får nog bli lättaste vikterna framöver ett tag!

Nä nu ska jag gå och sussa lull och vila ryggen inför morgondagen. Så får vi se vad den har att erbjuda! Kram å Godnatt!

Kommentarer
Anonym

Då kan vi kanske träna tillsammans nån dag! Men du kankse tränar på kvällarna...vi får nog ihop det på nåt sätt! Försökte ringa hem idag...gick inte så bra det heller..

Kram kram

2009-04-21 22:40:10
Anonym

vem är det som frågar? Jag tränar ju när jag vill nu, jag bestämmer över min egen tid =)

2009-04-21 22:53:18
Linnéa

Hej snyggo. Det var inte jag som frågade men jag vill också träna med dej. Är det gym, jumpa eller spinning du kör? Eller alltihopa?

Hur som haver bör vi ses snart, jag måste träffa Mickan också för jag hörde att hon blivit lite rund och go nu :)

Puss puss.

2009-04-22 15:18:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0