grodlår på pannkaka


Idag har jag haft en riktigt trevlig dag på jobbet. Bar en massa härliga stammisar som har sjukt skön humor. Hela dagen. Så det blev mest skoj och tok, men självklart även den dagliga dosen av skitsnack och skvaller. Vad ska jag annars leva på? Efter en sån här dag med bra kunder så känns det som man skulle kunna jobba jämt! Men med det fina vädret ute var det inte helt fel att slänga sig i bilen och åka ut till mamma, Boje och Tuva i stugan i Gräsbäcken. Där var det strålane sol och riktigt varmt. Tuva var på toppen humör när hon fick leka med sin favvis Manne! Knäppte en öl och satte mig i solen en stund innan jag kom på att jag nog skulle vilja åka hem på kvällen så tyvärr fick öleriet vänta tills nu. Men va gör väl det!?!Huvudsaken är ju att det hävs!

Imorgon har Tuva och jag en promiss inplanerad tillsammans med Ingela innan hon åker till Afrika för att hälsa på Andreas. Skulle vara riktigt spännande att se hur han bor där. Han jobbar osm barnflicka =) där åt en familj där pappan är svensk och mamman afrikanska.....tror att det var så. Så barnen ska få lära sig lite svenska av honom. Är nog ganska primitivt.

Dock inte lika som på Robinson....såg ni hur dom led idag.Hihi det blir bara bättre och bättre. Jag bara ÄLSKAR smeknamnet valpen på den killen som faktiskt ser ut som en valp...ruggigt besviken att jag inte kom på det själv! Voff


Det blev mycket lek med djuren idag. Manne kunde nästan inte ställa sig upp nu på kvällen när han skulle gå ut och kissa. Stackars gamling! Han orkar inte härja så där men han kan helt enkelt inte hjälpa sig....*suck* Han har ju alltid haft damp! Första grillningen med Fläskballe blev det idag också Mycket gott!
Nu skulle jag vilj auttrycka min irretation på Tv4! Hur kan det vara lagligt att lägga ut en reklamfilm som den där dansbandsreklamen som dom har nu!?!? Jag ska ta mej tusan ringa och mordhota dom om dom inte tar bort skiten! När Christer Sjögren sjunger "Vi bjuder upp till daaannsss....." med sin äckligt basiga sammetsröst då kan jag SPY! Tacka vet jag bra reklamer. Som te.x den här....har ingen aning om vad som säljs men jag vill då ha det iaf!!


Världens sexigaste Brittan. Jag har då alltid varit på hennes sida....hårlös eller ej! Men Hayden är inte så tokig hon heller!


Nä nu funderar jag starkt på om jag ska försöka se nåt med min nya kärlek Hayden Christensen och drömma mig bort till fjärran land eller om jag redan nu ska hitta nästa veckas nya kärlek.....vad göra?!? Kanske man ska kära ner sig i nån av seriehunkarna igen...mmm...inte lätt inte lätt!

Kommentarer
lille bror

hehe alltid lika ärlig och härlig du käre syster :) skönt att ni får lite sol i alla fall och tuvisen får leka av sig med djuren... ja brudarna var ju det inte nå fel på som du lade upp bilder på. hehe. krama tuvisen från mig.

2009-04-05 21:44:14
URL: http://jnss.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0