Fredagspizza

Härligt, idag på väg hem från jobbet snodde man åt sig en banan och currypizza. Sitter fint på fläsket det, men så gott som det var kan jag inte ta mig för att ha dåligt samvete...inte jag inte! Synd bara att det är så himla godigfattigt här hemma. Skulle lätt kunna trycka ett kilo!! Men men, det får väl bli imorgon istället.

Jag har mycket spännande att se fram emot nu framöver. Jag har misskött mina kompiskontakter så mycket på den senaste tiden så nu kommer det ikapp mig.Nu har jag planerat in playdates med dom allra flesta. Det är väl nästan bara Marie som jag aldrig får ihop det med! MAAAARRRIIEEEE!! Skärpning Marie,jag har inte heller nåt liv så vi kan väl slå ihop våra icke befintliga liv och kanske skaffa ett tillsammans? Vi som är singlar för det mesta nu. Eller ännu bättre...raggarrunda och leta lammkött kanske? Ida har skaffat sig ett sånt...har hört att det ska vara bra. Nästa vecka ska jag först gå på bio  med Mia. Sen ska jag träffa tjejerna på tors. Sandrine kommer hem....myyysigt! Och på lördagen ska Ida och Kakan ha fest, och så ska jag ta med mig Maddisen dit! Fyllertist javisst! Jag ska vara fullast! Sen nån vecka senare ska jag leka med Penny, äntligen!Och så ska vi träffa Nicke och Emi med deras små tultingar. Och sen är det typ maj och då ska Anna äntligen flytta hem. Det va väl för tusingen på tiden!


Idag satte jag mig själv i en knivig situation på jobbet. Inte helt ovanligt men aldrig så roligt heller. Allt jag sa blev helt enkelt fel: Jag hade en stmakund som har gått till mig i flera år. Hans fru går också till mig och har gjort det lika länge. Killen har grymt rolig humor. Han brukar alltid boka en ny klipptid innan han går hem men hade inte gjort det den här gången för han skulle vara pappaledig och visste inte vilka tider som skulle fungera. Och då blir det ju normalt så att det tar lite längre tid att ta sig för med klippningen. Så han var lite mer länghårig än vanligt. Och vad jag än försökte säga till honom så lät det fel när det kom ur min mun. Som att jag anklagade honom för att han inte hade klippt sig tidigare. Vilket inte alls var vad jag menade så jag fick hålla på och förklara mighela tiden...som jag snurrade till det! Till slut fick han bestämma samtalsämne....då släppte min barnförlamning i tungan....PUH!
ÅH FY! Nu när jag skulle ta fram en bild på en tunga gjorde jag en förtvivlande upptäckt....*kräks* Tydligen finns det nån typ utav svamp eller annat äckel som man har på föttern som också heter tunga.....ÅÅÅÅÅHHHH va ÄCKLIGT! Varning alla fothatare se upp för tunga bilder. Kvälgningarna går som svallvågor i mitt bröst. hugah! Det kommer vara inetsatt på min näthinna för resten av mitt liv....

Varning för alla blondiner!! Finns tydligen en anons eller reklam eller nåt på min sida där det står nåt om nåt snusk. Tryck inte där för det ÄR faktikst inte jag som har lagt ut det....nämner inga namn med vilka som har gjort det redan....grattis! Du har nu trillat ner i porrtträsket ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0