September

Veckorna rullar förbi. Vi har kommit in i vardagsrutinerna och tiden räcker inte till. Jag jobbar och pluggar. Resten av tiden vill jag spendera med familjen. Utöver det så har jag försökt hinna med att jogga lite också. I helgen åkte jag till Stockholm tillsammans med ett härligt gäng tjejkompisar. Vi sprang tjejmilen. Det var första gången jag sprang i ett lopp. När jag anmälde mig hade jag en önskan om att spring under timmen. Men jag har tränat alldeles för lite för det. Jag sprang på 67min och känner mig ändå hyfsat nöjd. Jag kände mig pigg hela loppet men vådade inte ta i mer ifall jag skulle gå in i väggen helt. 

Vi anmälde oss till nästa års lopp direkt. Det va riktigt roligt. 

Mitt nya jobb är så roligt och otroligt givande så det väger upp tidsbristen. Jag har hand om en härlig klass med flera olika nationaliteter i klassrummet. Igår fick de lära mig meningen "jag dricker kaffe" på deras språk. Vi hade så roligt :) 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0