Underbart

Solen hettar och jag sitter på altanen med en kaffe och läser studentlitteratur. Det känns helt fantastiskt när solen värmer. Nemo fick sätta på sig kopplet och vara ute han med. Han har skuttat runt och verkar överlycklig men det tog ut sin rätt så nu sover han under lekstugan. Jag väntar på att Fredrik ska komma hem med lite blomjord så jag kan plantera mina blommor som står här på gräsmattan och väntar. Mamma handlade åt mig på vinnersjös handelsträdgård. Tyvärr glömde Fredrik dem ute när vi var i stugan så tagetesen ser lite trött ut. Jag hoppas att den tar sig. Idag ska Nellie springa Solhjulsloppet med Fredrik medan jag och Tuva ska åka på ridning. Nellie är taggad till tänderna. 





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0