Sportlov

Tuva har varit trött och stingslig innan lovet så vi såg alla fram emot lite ledighet. Idag visade hon exakt hur trött hon är och sov från 21-11.30. Jag hade inte hjärta att väcka henne heller. Stackars Tuvisen var värd ett lov nu.

Vi ska åka till Ida och pantomin idag så Tuva får ha lite stalltjänst och förhoppningsvis rida lite. Snacka om att vi har tur som får komma dit ibland. Tuva älskar det.

Den andra lillisen vill som vanligt helst vara inne och mysa runt i prinsesskläder och leka mamma, pappa och barn. Hon ser fram emot sitt stundande femårskalas och var måttligt stolt igår när hon fick gå runt och lämna inbjudningskort till sina kompisar.

Själv pluggar jag 150% just nu och jobbar extra som vikarie drygt 75% så jag har att göra. Jag försöker hinna med att njuta lite av ledigheten med familjen men som tur är så är Fredrik ledig också. I påsk ska vi däremot dra upp till Långå och ladda batterierna. Jag får se fram emot det istället.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0