Sömnbrist

Visst är det konstigt när man är riktigt trött men ändå inte kan sova. Efter en sömnlös natt igår gick jag och lade mig när tjejerna somnade men har inte ro att somna. Trots att det känns som att någon stoppat en näve med grus innanför ögonlocken. 

I helgen ska jag på tjejresa. Jag är med och ordnar och vi har valt att låta destinationen vara hemlig. Vi åker till Arlanda på fredag och alla har fått en liten packlista. Det ska bli så härligt att få komma iväg med alla tjejerna igen! Jag känner att jag är i stort behov av närhet till kära vänner nu! Lite synd bara att behöva lämna tjejerna när läget inte är så stabilt men ibland måste även jag få vila upp mig. 

Jag blev erbjuden världens guldvikariat idag på 50% fram till sommaren som jag gladeligen tackade ja till. En kvart senare hade läraren ifråga "ångrat" sig så det blev inget. Väldigt skumt då de sa först att hon var deltidssjukskriven. Aja mer tid till annat som barnen och träning. Härliga tider nu med den underbara solen som värmer. 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0