Tvist

När jag kom till skolan häromdagen för att hämta Tuva, hoppade hon tvist tillsammans med en tjej i klassen och 4 andra tjejer. 

Jag:"Åh va roligt att hoppa tvist" Tuva:"Vad är det?" 
Jag:"Det du gör nu, hoppar med det där bandet."
Tuva: "Det vet inte jag hur man gör"
Jag:" Men du gjorde ju det nu"

Tuvas klasskompis kommer fram
Jag: "vad duktiga ni är på att hoppa tvist!" 
Hon: " vad är det?" 
Jag: "Det ni gör där"(pekar på tjejerna som fortfarande hoppar)
Jag: "Tuva säger att hon inte kan, då kan kanske du lära henne?" 
Hon: " Nej, jag vet inte hur man gör"

Haha ja vad ska man säga :D samma skrot och korn. En sak är Iaf säker och det är att jag såg att de kan hoppa tvist även om de inte förstår vad det innebär :) Goungar

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0