Typiskt

En olycka händer så lätt. Lampan i badrummet ville inte tändas. Jag skruvade ner den och när jag skulle lägga ifrån mig lamp"skärmen" ville Tuva hålla i den. Jag kände på mig att det inte var nån bra idé men jag talade om hur viktigt det var att hon höll den hårt. Sen överdrev jag och sa att om den gick sönder skulle vi aldrig mera se nåt inne på toa så alla skulle få duscha och bajsa i kolmörker. Hon verkade fatta. Jag gick och hämtade en ny glödlampa och irriterade mig över att hon följde efter som en svans med lamp"skärmen" i händerna. Hon är ju lite klumpig så jag antog att hon skulle ramla. När jag skruvade i glödlampan andades jag ut och fick dåligt samvete för att jag inte alls hade litat på att hon klarade av det. Då kom Nellie springandes med sin lilla minificklampa och kastade ner den i den skålformade lampan....KLIRR!!!
Ja vad ska man säga, otur?

Tuva sa "men mamma det gör inget, jag kan bajsa i kolen. Det går bra"

:D haha


Kommentarer
Linnéa

Haha! GullTuva!

2012-09-17 12:13:46
URL: http://limama.blogg.se
Sofie

Haha underbara Tuva! <3

2012-09-25 11:07:54
URL: http://sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0