Sector alarm

Har precis råkat ut för världens dryaste försäljare. I söndags kväll plingade det på dörren. Det var en försäljare från Sector alarm. Som vägrade ta ett nej, trots att jag sa nej 10 ggr bokade han ändå in en tid att han skulle komma hit och prata idag. Fredrik ringde tidigare idag för att säga att han inte behövde komma. Det slutade med att han kom en timme tidigare när fredrik inte ens var hemma så jag fick underhålla människan i en timme. Åh jag ville vara att han skulle vara tyst! Han KUNDE inte sluta prata. Han var här i över 2 timmar...2 timmar!!! Trots att vi hela tiden sa nej. NEJ! NEJ! NEJ!

Han försökte trycka på att vi skulle ta hand om våra stackars oskyddade barn. Han frågade tusen gånger om det lät bra det han sa och då fanns det ju ingen anledning att tacka nej. Killen säger dessutom när han ska gå att han tänker komma till mig och klippa sig. Då sa jag att jag skulle tjatat tills han hade köpt varenda produkt vi hade innan han gick. Som han tjatade på mig! Så det så!


Kommentarer
Fung Alarm...

Våran var mycket enklare att bli av med. Nog för att hon lyckades få till ett besök men när jag ringde och avbokade så behövde jag bara förklara mig EN gång innnan hon tackade för sig och lämnade mig i tjuvarnas händer :S

2012-03-16 08:31:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0