Frisörer goes wild

Dagen på jobbet var lååång idag. Konstigt för vi hade mycket att göra med bara rena och trevliga kunder. Men lagom till jag hade kapat av Ove Molins hår vid lunch tid kom en kund in med en godispåse. Sen var det kört! Frisörer goes crazy. Det hade lika gärna kunnat vara xtasy. Sockerkick så där på fredagseftermiddagen resulterade i diverse olämpliga samtalsämnen över kundernas huvuden. När sedan de sista kunderna under kvällen trissade oss lite extra var det tur att cheferna hade gått annars har vi nog varit utan jobb nu. Men det var befriande att få skratta fram lite skratt tårar. Det händer för sällan. När jag tänker efter var det som jag fick en liten fredagsfylla, utan alkohol. Mycket trevligt! Jag har härliga jobbarkompisar jag :D


Kommentarer
Johanna- mamma till 3

:)

2012-03-02 19:47:57
URL: http://jobeah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0