Fredagsmys

Jag har så många fina kompisar! Vad lyckligt lottad jag är!! Jag och mina tjejer spenderade fredagen med 2 av mina bästa tjejer och deras supergoa kids!

Finaste Linnea och Mickan <3
Skogsmulle

Gullunge

Supersnygga Mickan

Fina Linnea goar med nyvakna gullungen Nils

Så himla go

Mitt lilltroll

Wilimsen <3

Nils har piggnat till

Tuvisen

Puss syrran <3

Spejaren

Ute och spatserar

GULLUNGAR!! Så söta så man döör lite

Wilma har super roligt!

Nellan

Fröken allvar

Söta söta Wilma

Den här skrutten ville inte vara stilla länge nog att vara med på bild så henne finns det knappt några av från dagen medans de andra finns i mängder. Hela 127 bilder blev det från en höstig dag med vännerna


Kommentarer
Louise

Ojvad mkt fina kort. Fint vid havet även på vintern/hösten!

2011-11-14 11:51:17
URL: http://lollo83.blogg.se/
Sofie

Åh vilken mysig dag! =) Jätte fina bilder på fina tjejer och fin kille! <3 Guuuddd vad Tuva var lik dig på "spejaren"-kortet! <3 Puss!

2011-11-18 07:29:55
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0