Long tajm no see

Hej alla trogna läsare, för om ni läser nu måste ni vara trogna. Jag veeet att det är superlänge sen jag skrev. Nu ska det bli skärpning.

Det är så fantastiska dagar nu och alla grannar är ute, barnen leker och vi föräldrar snackar skit och har trevligt hela dagarna lång. Solen är så härlig, tjejerna är sååå underbara och Fredrik är fantastisk! Vilket rikt liv jag lever <3

Det enda som föstör just nu är kroppsformen. Shit va godis jag har vräkt i mig på slutet. Och nu syns det big tajm kan jag säga. Jag bara väntar på att nån ska fråga om jag är gravid eftersom jag är så "rund och go" (läs äcklig och fet) om magen.

Därför tog jag min första runda i Hemlingby idag. Jag klarade av 2:an med mördarbacke och allt men sen klarade jag bara av en ynka km till. Jag skulle gärna skylla på värmen men jag är rädd för att det är formen.
Imorgon blir det en ny runda och dessutom ska jag kliva på camebridge igen. Jag behöver köra en detox nu, det kan inte vara lite socker i omlopp i min arma kropp nu.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0