Rome


Nu är det bokat och klart. Linnea, jag, Sandrine och Sara ska åka och häls på Frida i Rom 24-29 mars. Alla de andra tjejerna har hunnit vara där under tiden Frida bott där. Men inte jag. Jag har fött 2 ungar och haft fullt upp med familj och jobb. Men så äntligen ska jag också få åka! Jipppiiee!!
Jag har alltid velat se Rom. Jag har faktiskt åkt på motorvägen som går runt Rom. Då såg vi utkanten av staden. Ghettot. Kåkstäderna. Där människorna bodde sämre än höns i en hönsgård. Men nu ska jag äntligen få se staden inifrån. Och se hur Frida lever sitt liv där nere. Det ska bli så sjukt rolgit! Och inte är det särskillt långt kvar tills vi åker heller. IIIIiiiiiiihhhhhhhh!!!

Kommentarer
frida h

jaaaaa! jag langtar sa mycket, det ska bli sa himla kul!!! bara lite mer an en manad kvar ju... ja pa tiden att det blir av nu, hehe! ses snaaart x

2011-02-13 14:33:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0