Sätta i halsen

När Tuva var liten var inte hon en sån bebis som stoppade allt i munnen. Hon revi inte heller ner saker, så vi behövde inte rensa bort ljusstakar och dylikt. Nellie har redan nu börjat riva ner saker så det känns som att vi måste rensa här hemma snart. Det svåraste är att hålla golvet tomt från sånna saker som hon kan sätta i halsen. Tuva bygger ju pärlplattor hela tiden te.x. Och visst dammsuger jag efter, men jag är livrädd att nån ska bli kvar så att Nellie kvävs av den senare. Igår började hon hosta och harkla sig då hade hon världens största pappersbit i munnen och jag har ingen aning om vart den kom ifrån. Snacka om att jag måste skaffa ögon i nacken nul.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0