Fotokurs

Nu är jag inbokad på en fotokurs på Nikonschool den 14/11. Jippie! Jag ska gå med Michaela. En tjej som jag gått i paralellklass med i nio år och som nu jobbar med Fredrik och har på så vis hittat till mig f´ör att fixa sitt hår =) Och så visade det sig att hon köpt en lika kamera som mig i stort sett samtidigt. Världen är bra liten. Så nu drar vi på en liten introduktionskurs som ingår i kameraköpet.

För övrig så snurrar mitt huvud utav fotoideér precis hela dagarn och framförallt på kvällarna när jag ligger i sängen och ska sova. Nånting som jag har fått för mig ska bli fantastikskt roligt är ju att jag kan styla modeller (läs kompisar) och ta ut på äventyr i olika miljöer. Så står jag både för styling och foto. Mina närmsta projekt tror jag blir Nova (läs Anso, som har bytt namn) i höstskogen och sen såklart Mickan med mage och gärna lilla Wilmisen!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0