Student

Igår tog Jonas (Freddes yngsta brorsa) studenten. Det regnade när de klev ut på trappan på tågstationen och då kände vi oss måttligt glada. Men sen blev det en supertrevlig kväll med massor av god mat (som även jag fick njuta av) och massor av trevligt sällskap. Tidigare år när jag har sett studenter har jag nästan avundats dem deras roliga dag och kväll. Men det gjorde jag inte den här gången. Den här gången kände jag att "Puh va skönt att man har blivit stor" Det kanske betyder att jag har gått och blivit vuxen. =)

Idag har en granne varit här med sin flicka som Tuva leker så bra med. De går på samma avdelning på dagis och fast hon är ett år yngre så leker de superbra. Och hennes mamma och jag klickade hur bra som helst idag. Så jag skulle gissa på att jag har fått en ny kompis. Roligt!!

Nu ska jag bege migh ut till Mickans stuga där hon har grillfest ikväll. Tuva lämnade jag av ute hos mamma i gräbäcken, Nellie får följa med och Fredde jobbar. Imorn ska jag jobba på Flanör mellan 12 och 16. Ska bli riktigt roligt att komma igång lite igen!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0