Kalas

Idag har vi firat Freddes födelsedag. Kakafatet var överfullt och luktade gudomligt. Men icke att jag rörde. Jag tog mig en shake i stället. Trots att jag inte har gått ner ett endaste gram nu under den tredje veckan. Men det börjar kännas tungt nu när man inte ser nåt resultat alls på vågen. Men nu är det ju bara några dagar kvar så får jag börja äta sen.

Isac och Madde tog en stödvila
Ajabajasockermaja

födeledagsbarnet med bror och pappa
Isac är trött =)
Min lillskrutt =)

Nu har vi bestämt vad vi ska köpa till Tuva i 4 års present. En lekstuga. Målad i samma färg som vårat hus. Gult med vita knutar. Språjlans ny. När jag var liten var jag alltid så avis på alla som hade lekstuga. Det var ju så roligt att leka i sånna. Hoppas att mina flickor också kommer tycka det =)
Tuvas present



Nu ska jag träna lite med Wii fit. Man tager vad man haver. I morgon ska mamma och Boje passa barnen en stund på kvällen så jag kan ge mig ut på en springrunda.

Kommentarer
Louise

En perfekt present ju =D

2010-06-07 09:17:39
Madde

Inte lätt att va småbarnsförälder inte...trött blir man!

2010-06-07 11:00:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0