Sommar, bromsbett och frisbee golf

Värmen verkar hålla i sig och skönt är väl det. Min första hel lediga dag som vi skulle spendera med att sola och bada ute i Gräsbäcken blev inte särskillt lyckad. Det va molningt hela tiden så det blev inte mycket solande och inte alls nåt badande för nån annan än Tuva. Dessutom kryllade det av bromsar. Vidriga djur det där. Mamma och jag gick runt med en varsin flugsmälla och viftade hela tiden. Jag klarade mig undan med ett ynka bett. Men nu har det svällt upp till ett område större än en tennisboll som bultar och är kokhett. Dessutom är hela vaden uppsvälld så den är nästan dubbelt så stor som den andra. På HC sa de att jag inte kan göra annat än att ta receptfria allergi tabletter och smörja med kortison salva. Det har jag nu gjort i ett och ett halvt sygn och ändå ser det ut så här...Man kan undra hur jag skulle ha sett ut om jag inte hade haft en flugsmälla.


Igår kom Marie och Kalle och Knutte förbi. Jätteroligt, det var så himla länge sen vi träffades. Barnen leker så himla bra tillsammans. De lekte frisör inne i min salong och var hur söta som helst. Knutte var otroligt facinerad av Nellie och ville hålla och bära =) Gullunge

Idag tog min kusin Daniel med lilla familjen ut på en runda utav frisbee golf. Det var riktigt roligt! Vi vill absolut hänga på igen. Det var mycket svårare än jag trott. Fredde hade mest problem med att kasta rakt medans jag kastade ganska rakt men alldeles för kort =)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0