Smärt och smidig

När jag bantade med camebridgemetoden hade jag som mål att komma i ett par jeans som jag senast hade 2005. Jag fick dem av kusin Anna för att de var för stora för henne och på mig nästan sprack de =) Hehe. Idag har jag jeansen på mig och tänker jobba i dem, de sitter hur bra som helst. Men inte är jag nöjd för det. När ska man bli det då? Jag har kännt ända sedan jag fick Nellie att jag har mycket lättare att gå ner i vikt nu än efter jag fick Tuva. Tänk om det hade varit så här då...då kanske man hade varit supertajt. Nu vill jag bara bli av med "kanten" under magen. Så efter nyår ska jag köpa ett förmiddagskort på friskis och köra igång. Förhoppningvis kanske jag kan känna mig hyfsat ok i en bikini i Egypten i slutet av januari.

Kommentarer
Linnéa

Ja då kan vi köra järnet ihop på förmiddagarna. Så vi blir tajta och läckra som aldrig förr. Jag längtar!



Och tack för det superfina julkortet :) Fintjejerna!! Nu ska jag antingen kolla på Gibbs eller någon julfilm.

2010-12-21 20:55:25
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0