Sugaraddict

Utan godis. UTAN godis...nääää. Som jag fattade, eller iinte fattade det så var mina sockerprover ej avvikande. Att vara utan godis handlade bara om en gissning från dansken med korvfingrarnas sida. Två dagar, nu räcker det. Kan ju inte vara möjligt att man ska behöva vara HELT utan. Nä jag säger bara....sug min balle din gamle dansk för jag är sockerberoende och jag tänker inte vara utan godis. Jag VILL inte, jag GÖR`T bara inteeee!!!!!!Som Ida skulle ha sagt, jag tar´t i munnen bara....

Kommentarer
Ida

Ta den oralt

2009-10-08 14:25:01
Louise

kör hårt på godiset. Men verkade han tro att du hade svamp också eller? Kanske va därför han sa att du skulle undvika godis eftersom socker kan ge svamp.. =P

2009-10-08 15:08:56
URL: http://lollo83.blogg.se/
Eskimå x 2

I KNOOOW! Idag blev jag tillsagd på skarpen av Robban att jag inte fick köpa godis, tydligen äter jag det hela tiden och jag kommer tacka honom om två år... Jag blev alldeles förbannad och började tjura, tids nog var jag ganska tacksam (söttanden är ju out of control på mig med, undrar vad värdena skulle visa) fast det sa jag ju så klart inte!! =)

2009-10-11 21:51:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0