Frisering

Förlåt mig frisörguden för jag har syndat! Alla mina kunder skäms som hundar varje gång dom kommer till mig och har färgat¨håret själv hemma. Själv har jag alltid tyckt att det är helt OK så länge man inte tar sig vatten över huvudet och försöker sig på nåt som är komplicerat. Det handlar ju om ekonomin. Själv var jag i desperat behov av att fixa mitt eget hår nu. Några dagar efter att jag blev sjukskriven hade Nina och jag planerat in en egen hårvårdsdag. Och redan då tyckte jag att det var panik. Nu var det mycket värre än panik. Jag syndade och köpte på mig blekning som jag slängde i själv hemma. Fredde fick hålla i en spegel så att jag såg vad jag gjorde i bak. Mina toppar skulle ha lossnat om jag lagt på dom, så det handlade bara om bottenfärgning. Jag känner mig ganska nöjd med reslutatet som ,förutom en lite mörk fläck på ett ställe, är mycket bättre än det var innan. Och JA, jag är så här krullig....Pudelrock all the way!


Kommentarer
Louise

Snyggt!

2009-11-22 08:01:44
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0