Star Trek bio


Tanken var biomys med Ida. Vad som i själva verket blev en kamp emot spyorna.....killen brevid mig hade en kroppsdoft som inte går att beskriva, men jag ska i alla fall försöka. Det va en blandning av fotsvett,armsvett,kladdig hundmat, blöt hund och till sist en liten stänk av vitlök. Själv satt jag i vägen som en vägg för Ida som klarade sig med bara enstaka pustar av odören. Och så sätter dom lagar mot nedladdning, det är så man kan bli tokig. Vem sitter inte hellre hemma och suger i sig sin egen eller sambons kroppsdoft hellre än plågas med nån annan människas?!?!
Filmen däremot kunde jag inte riktigt koncentrera mig på. Men huvudrollskillen va snygg, det fanns spänning och häftiga farkoster. Så den funkade för mig. Kanske inget extra, men bra. Tyvärr var den andra huvudkaraktären spelad av killen som spelar Sylar i Heroes. Så det var lite svårt att få in i mitt lilla seriehuvud att han helt plötsligt hade gått och blivit en av dom goda! Även en annan gammal kär seriekändis var med. Hon som spelar Cameron i House. Alltid trevligt att¨återse sina gamla vänner =)

Det börjar hända grejer med köket! Men det ser inte alls ut som jag hade tänkt mig. Och så med en vägg med stora hål i är det svårt att se det färdiga resultatet framför mig så jag ska låta bli att klaga innan allt är färdigt.

Imorn behöver jag att ni håller tummarna för mig!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0