Välkommen till världen Wilma!

Imorse 07,24 kom lilla Wilma till världen! Gud va roligt! Längtar så mycket tills jag får träffa henne. Mickan hade värkar i lver ett dygn så det var nog ingen trevlig förlossningen. Men det är ingen som har pratat med henne än så jag jag väntar med spänning på deltaljer! Pigg och frisk stog det i sms:et att hon var iaf, och det är ju det som är viktigast!

Igår när vi kom hem efter en 3 dagars ute i bönan hos pappa satt hela nyckelknippan i dörrn och hade visst suttit där i 3 dagar. Ooops. Som tur var så finns allting kvar här hemma. Udden av klumpighet!



Vi har solat och metat och ätit gott hemma hos pappa. Bara vilat och haft smemester. SÅ himla skönt. Och så var vi ut med båten en dag. Tyvärr var det för kallt i vattnet för att bada. Men sol och mete blev det iaf.

Nu ska jag nog ta och kika på en film tror jag. Hejpa

Kommentarer
Louise

Härligt med semester. Hoppas vädret blir lite finare snart!

2009-07-20 14:38:37
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0