Tiden rullar på

Jag hade helt glömt bort bloggen för ett tag. Tills idag när Tuvas fröken berättade att hon hade hittat in till den. Men gud va konstigt. Jag tror att det är för att vi har det så otroligt bra nu så jag har inte behovet av att lufta känslorna på samma sätt längre.
 
När jag hörde henne nämna det blogginlägg som hon hittat från ett år sedan, då vi hade varit och hälsat på för att välja en skola, fattade jag först inte att det var ett år sedan. Bara ett år?!!? Det känns som evigheter sedan. Det måste ju vara i alla fall två år sedan...eller? Tuva har blivit så stor under det senaste året. Hon har mognat och lärt sig så otroligt mycket. Och framförallt så mår hon så otroligt bra nu. Jag kan knappt tro att det är samma tjej som för ett år sedan. Tänk vad det kan göra mycket med rätt människor omkring. Pedagogerna på Brynässkolan är verkligen underbara och tar så väl hand om min lilla tjej och det är tack vare dem som hon mår så bra idag.
 
I fredags fick jag förmånen att vara med Tuva och hennes klass på Gd-Gif olympiaden. Särskolan har en egen dag då de får tävla mot varandra. Vi hade en helt fantastisk dag med perfekt väder! De var så otroligt duktiga och härliga. Tuva skötte sig jättebra och jag var den stoltaste mamman på platsen kan jag lova. Jag var stolt över dem allihopa. Gullungar!
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0