Semester

Igår gick jag, mamma och Tuva och såg Grease. Det var Andreas som spelade Danny. Föreställningen var grym och Tuva satt som förstaplats hela showen. Hon klappade med till musiken under varje låt, i helt fel takt. Supercharmigt tyckte mamma och jag :) 

Igår var sista dagen som jag hade inbokat på jobbet, men förhoppningsvis behöver de mågon vikarie snart igen. Annars kommer jag sakna gobitarna! För lönen som jag jobbat ihop bestämde vi oss för att boka en semester. Det blev Turkiet, som vi inte alls ha de tänkt oss. Men vi hittade en superbillig all-inclusive vecka så det var bara att slå till. De hade 4 träningspass om dagen på hotellet och barnklubb alla dagar så det kommer att passa oss allihopa. Resesällskap välkomnas! 13000kr för 2 vuxna och 2 barn. Nästan gratis med andra ord :) 

På måndag börjar vi en ny kurs. Dramatik. Inget jag längtar efter direkt. Den kursen vi hade nu var jätteintressant och läraren var grym. Nu ska vi ha den sämsta läraren i världshistorien, igen. Suck







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0