Dagens I-landsproblem

Packa...tråkigt. Det värsta är att packa upp är ännu tråkigare.
 
10 minuter senare
 
Åh va roligt att packa! Det var väldigt länge sedan vi reste charterresa. Jag hade glömt hur underbart det är att få ha en egen resväska. Jag kan lägga i hur många skor jag vill. Jag kan lägga i de där svinhöga skorna som jag vet att jag inte kommer att använda men som är sååå fina. Jag kan lägga i precis hur många klänningar jag vill trots Fredriks klagomål. För jag har en egen resväska. En alldeles ny, fin och lila väska. Tjohoo. Tjejerna är lika glada som mig att få ha en egen väska så Fredrik springer runt som en guldfisk och försöker övertala oss att dela väskor för smidighetens skull. Det är ju inte vårt fel att han knappt packar någonting. Han kan ju packa sin nya cykel kanske, som han är så rädd om så att han parkerar den i vardagsrummet för att det inte ska bli pollen på den. Han lovade att flytta ut den igår när han skulle på fest med jobbet, men det har fortfarande hedersplatsen mitt i vardagsrummet. Han kanske kan cykla till Turkiet?!!!?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0