Skolstart

Skolstarten gick riktigt bra. Tuva var glad och verkade längta till skolan imorse även om hon sa att hon inte gjorde det. Hon satte till och med på sig byxorna själv, åt rätt håll och allt. Det gjorde mammahjärtat lyckligt! På väg till förskolan sa Nellie "mamma det pirrar i hela kroppen så att jag nästan blir snurrig i huvudet" :) Gullungen, hon har längtar hela sommaren. Tuva blev lite blyg precis när hon kom in i klassen men det gick över snabbt och sedan ville hon knappt gå hem. 
Jag längtar efter att sätta igång med mitt skolarbete men eftersom vi åker till Egypten om en vecka så missar jag första veckan i skolan. Jag ska läsa den här veckan så borde jag inte hamna efter så mycket men det hade varit skoj att träffa alla igen. 
Idag har jag bli it klar med min nya byrå som jag målat. Det va riktigt roligt att pyssla lite :) 





Kommentarer
Louise

Wow vad fin! Älskar sånt där makeovers. Har själv inget tålamod.

2014-08-30 09:17:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0