Tack Johanna!

Titta så fin Min blogg blev. Tack Johanna! Du är grym! Blogg.se:s nya app är också riktigt grym, skönt att det blev en förbättring och inte en försämring för en gångs skull. 

Lika mycket som förra helgen började med succé när jag fick tillbaka mitt prov, började den här helgen med en flopp. Vi hade en timme med diskussioner innan provet och mina klasskompisar rörde till det ordentligt i huvudet på mig under den där första timmen. När det var dags för provet var jag helt blank i skallen och kunde knappt minnas vilket språk jag höll på med... Jag har ingen aning om hur det gick för jag kan inte minnas en endaste fråga. Jobbigt. Vi fick tillbaka ett annat prov idag där jag var topp tre. Helt ok alltså, men det skuggades av den blanka tomheten i skallen. 
Nästa vecka är det hemtenta och nya tag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0