Salmonella

Det verkar som att jag fått salmonella. Jippiekajej! Det började med hög feber som gjorde mig nästintill medvetslös. Som sedan övergick i diarré och enorma magsmärtor. Lagom till magsmärtorna dök upp fick jag höra att Hilda var inne på akuten och fick morfin mot sina magsmärtor. Imorn vill de att jag ska göra ett avföringsprov på HC trots att det inte finns någon medicin mot bakterien. Jag vill inte! Och jag fattar inte varför jag måste göra det när jag inte ens kan få nån hjälp?!!! Den enda skillnaden det skulle innebära för mig att få en diagnos ställd skulle i så fall vara att det skulle kännas sämre. Om jag ändå ska lida kan jag väl få göra det ifred utan hemska hälsocentraler, läkare och framförallt utan att behöva kladda med min egen avföring! De får väl tusan locka med lite medicin i så fall! Allvarligt!

Kommentarer
Ida

Neeej stackars 😥

2013-10-23 21:27:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0