Litteratur

Att läsa är för tillfället min sysselsättning. Det jag förväntas göra från skolan. Hur underbart är inte det?!? Litteraturkurs, ja men jag tackar! Läser just nu Orlando, en klassiker. Härlig adels snubbe som garanterat hade autism eller Aspbergers. Det bästa med tankegångarna i boken är att det är då jag föreställer mig hur det ser utbildning Tuvas tankar :) 
Sen ska jag läsa Mary shelleys "Frakenstein", ännu en klassiker, jag ska också läsa dramer och dikter och jag har ingen lektion på nästan två veckor. Bara läsning att se fram emot. Det måste vara varje läsande småbarnsförälders dröm!Lyllo mig! 

Kommentarer
Maria

Det låter ju underbart att få läsa på skoltid! Njut!

2013-11-13 06:13:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0