London

Det här var min andra resa till London och innan vi åkte tänkte jag att vi bara skulle strosa runt lite och njuta av att vara barnlediga. Det är svårt att bara strosa runt lite lugnt i London. Det finns miljoner saker att se och lika många affärer att springa i. Dessutom är avstånden långa så det blev nån mils prommenad varje dag. Vi fikade och tittade i stånden vid covent garden. Vi såg Big Ben och London eye. Vi åkte en snabbis till Buckingham palace men jag blev så besviken att man inte fick gå närmare! man fick stå 10-20 meter bort bakom världens största staket. Vi såg picadilly circus och trafagar square. Det blev massor av billig shopping. Och så fick jag tillfälle att umgås lite med världens bästa Ingela, nåt mina barn blev väldigt avundsjuka på. Och så såg vi såklart Andreas i Mamma Mia. Höjdpunkten och egentligen anledningen till att vi åkte från första början. 
'

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0